BMW multiplu castigator la premiile BRAND IMAGE 2009

BMW a fost distinsa cu premiile „Cea mai în voga marca”, „Brandul cu cea mai buna performanta” si ” Brandul cu cel mai bun design exterior” de catre Kelley Blue Book.
BMW este singurul producator care a primit trei distinctii la editia 2009 a Premiilor Brand Image, organizate anual de Kelley Blue Book, fiind laurata pentru „Cea mai în voga marca”, „Brandul cu cea mai buna performanta” si „Brandul cu cel mai bun design exterior – segmentul de lux”.
„Suntem încântati sa primim, în numele BMW, aceste premii din partea Kelley Blue Book”, a declarat Jim O’Donnell, director executiv pentru BMW of North America, LLC. „BMW este o marca plina de energie tânara, placere a condusului si idei noi, iar aceste premii reflecta în cel mai perfect mod angajamentul pentru sustinerea acestor merite în fiecare departament al organziatiei BMW.”
În declaratiile lor, editorii de la site-ul kbb.com al Kelley Blue Book au spus urmatoarele despre marca BMW:
Cea mai în voga marca”Deseori, ceea ce este atragator pentru copii este lipsit de importanta pentru adulti. Si ceea ce este în voga pentru adulti este considerat, de obicei, drept toxic de catre copii. Totusi, nu si BMW. [Ei sunt]… la fel de în voga si de dorit de catre tinerii care nu poseda permis de conducere, dar si de pensionarii care au sufletul tânar.”
Brandul cu cea mai buna performanta”Completati spatiul: _______ _______ fundamentala. Un motiv important pentru care BMW este atât de recunoscuta si de eficienta de o lunga perioada… este ca masinile sale ofera constant ceea ce promit. De la modelele M de mare performanta pe care le ofera compania la linia a treia [X5], fiecare automobil ce poarta emblema BMW este printre cele mai rapide, dar si cele mai agile din categoria sa.”
Brandul cu cel mai bun design exterior – segmentul de lux”Daca stilul exterior al marcii BMW este descris ca fiind polarizant, este ca si cum ai cataloga economia de la începutul anului 2009 ca fiind una dificila. Dar asa cum fac marile design-uri, asa-numitul flame surfacing continua sa câstige o aprobare si o admiratie din ce în ce mai largi (si cu premii tot mai numeroase). Pentru fanii marcii, modelele competitiei par plictisitoare când sunt parcate alaturi de un BMW.”
Premiile Brand Image 2009 decernate de Kelley Blue Book se bazeaza pe perceptia consumatorilor, date strânse în studiul „Cercetarea de piata Kelley Blue Book, cum sunt privite marcile”, care este efectuat, anual, pe un esantion ce cuprinde mai mult de 12.000 de cumparatori, pe site-ul kbb.com al Kelley Blue Book.