BMW marca auto numarul 1 din Romania

img
Home / Stiri si noutati auto / BMW marca auto numarul 1 din Romania

 
 
 
 
BMW se impune ca cel mai de succes brand auto din România. Studiul „High Impact Brands” realizat de compania de cercetare de piata Synovate pentru revista BIZ, plaseaza marca BMW pe pozitia a doua în clasamentul general, dupa Nokia. Dupa factorii cheie care determina impactul marcilor, BMW s-a impus pe prima pozitie în ceea ce priveste inovatia, prestigiul, încrederea, popularitatea si optimismul.
Cercetarea Synovate este dominata de marcile auto germane, cu 4 reprezentanti în primele 6 pozitii. BMW ocupa locul al doilea, dupa Nokia, în clasamentul general. Se încadreaza pe un trend crescator sustinut, dupa ce în anii precedenti a ocupat pozitiile 16 (2006), 7 (2007) si 6 (2008). Aprecierea de care se bucura marca este reflectata si în clasamentele dupa factorii cheie, dominate de BMW. Asfel, brandul german se impune pe prima pozitie în ceea ce priveste inovatia, prestigiul, încrederea, popularitatea si optimismul.
Conform redactorilor BIZ, „BMW dovedeste aprecierea românilor ca fiind o marca ce confera recunoastere, prestigiu, o imagine <> în ochii celorlalti. Aceasta imagine a marcii de statut si putere este sustinuta de valorile brandului, respectiv calitate, performanta, tehnologie de vârf, siguranta.” Conform aprecierilor reprezentantilor Synovate „BMW este recunoscut si apreciat pentru designul modern si inovator, care confera consumatorului român distinctie si unicitate. Diferenta de scor dintre brandurile aflate pe primele doua pozituu este foarte mica, constructorul german fiind preferat în primul rând de partea masculina a esantionului si de categoria de vârsta 45-54 de ani, pentru care recunoasterea este un atribut important.”
Cercetarea întreprinsa de Synovate se afla deja la saptea editie si include doua etape: calitateiva si cantitativa. Cercetarea calitativa s-a bazat pe inteviuri în profunzime (fata în fata) cu femei si barbati din Bucuresti, cu varsta cuprinsa între 25-48 ani, din toate categoriile sociale si de venit. Aceasta etapa de studiu calitativ a fost realizata cu ocazia primei editii a topului High Impact Brands (2003) si a fost actualizata prin cercetari calitative realizate an de an.
In cadrul cercetarii cantitative, au fost realizate 1000 de interviuri prin telefon asistate de computer, cu femei si barbati cu vârste cuprinse între 18-54 de ani, din 16 orase cu peste 100 000 de locuitori. Respondentii au fost invitati sa nominalizeze brandurile care le vin in minte în mod spontan, indiferent de categoria din care acestea fac parte sau de gradul de utilizare si sa evalueze aceste marci pe diversi factori cheie.
Este pentru a doua oara în acest an, când BMW îsi probeaza aprecierea de care se bucura si în România, dupa ce în primavara domina sondajul „Best Cars”, adjudecându-si 5 dintr-un total de 10 distinctii si impunându-se ca cea mai apreciata si cea mai sportiva marca din România.
 
 
 

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *