top banci online straine

BMW este marca premium numarul unu pe piata auto din Romania

img
Home / Stiri si noutati auto / BMW este marca premium numarul unu pe piata auto din Romania

BMW este marca premium numarul unu pe piata auto din Romania•    Lansarile de noi modele au fost bine primite de piata•    BMW si MINI – unele dintre cele mai importante cresteri de pe piata auto din RomâniaCu 1574 unitati livrate în 2010, BMW este cea mai de succes marca premium de pe piata auto din România. Luna decembrie a adus de asemenea rezultate record pentru acest an, cu 202 automobile livrate. Aceste rezultate au dus cota de piata a marcii la 31% în segmentul premium*, cu peste 7 puncte în fata urmatorului competitor.Pozitia de leader a marcii a fost întarita de seria de studii independente care a pozitionat constant BMW ca cea mai apreciata marca de automobile din România. În 2010, în studiile BIZ, auto motor si sport, auto.ro si Superbrands, marca BMW a ocupat de fiecare data primul loc.Lansarile de noi modele au deschis segmente noi si au reprezentat un important motor de crestere. Noul BMW X1, primul model premium din segmentul sau, a debutat la sfârsitul lui 2009. În 2010 a adus un plus important volumelor gamei BMW X, cu 156 unitati.Liderul incontestabil al segmentului SUV premium, BMW X5, a beneficiat din plin de îmbunatatirile tehnologice si de design din primavara anului 2010, înregistrând o crestere de 81% (395 unitati) fata de 2010. BMW X5 si-a pastrat pozitia de cel mai bine vândut BMW din România. Este urmat îndeaproape de BMW X6 cu un total de 326 unitati. Ambele modele beneficiaza din martie 2010, printre altele, de o cutie automata ultramoderna cu 8 trepte si de motorizari diesel noi, deosebit de performante si cu un consum de combustibil excelent.Lansat pe piata în martie 2010, noul BMW Seria 5 s-a impus repede ca cel mai de succes model în segmentul limuzinelor din clasa mare (111 unitati livrate, 139 modele BMW Seria 5 livrate în 2010).  Suprematia BMW în segmentul superior este întarita de BMW Seria 7, care ocupa prima pozitie în segmentul limuzinelor de lux cu un total de 45 unitati.2010 a fost si anul debutului modelelor BMW hibride în productia de serie. În total sase unitati BMW X6 ActiveHybrid si un BMW Seria 7 ActiveHybrid au fost livrate clientilor din România. Tot în categoria automobilelor exclusive, modelele super-sport ale marcii au cunoscut un succes deosebit. În total au fost livrate nu mai putin de sapte BMW X6 M, doua BMW X5 M si doua BMW M3.Si MINI a beneficiat din plin de extinderea gamei de modele, noul MINI Countryman, dupa debutul din septembrie, a devenit deja cel mai de succes model al marcii si a urcat livrarile MINI pentru 2010 la 95 unitati.În contextul unui trend negativ al pietei (-18,3%),  BMW si MINI au înregistrat cresteri importante. Cu un plus de 38,3%, respectiv  17,3%, BMW si MINI se claseaza pe locurile 2 si 4 în topul celor mai importante cresteri în piata. Si în cifre absolute, cu un plus de 436 de unitati, BMW se pozitioneaza pe locul al treilea în topul cresterilor, în spatele unor marci de volum.La nivel mondial BMW Group a înregistrat cel mai bun an din istorie, cu un total de 1.461.166 livrari, din care 1.224.280 BMW si 234.175 MINI. Cu o crestere totala de 13,6% fata de 2009, BMW si-a marit avansul fata de competitie.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *