BMW Group la Salonul Auto de la Frankfurt 2009
Prin cele trei marci BMW, MINI si Rolls-Royce Motor Cars, BMW Group este primul expozant care va folosi noul Pavilion Hall 11 – cel mai avangardist pavilion expozitional din Europa
Pe 15 septembrie 2009, Salonul Auto de la Frankfurt IAA îsi va deschide portile pentru presa. O premiera importanta pentru BMW Group: anul acesta, cele trei marci vor fi prezentate sub acelasi acoperis – în Pavilionul 11, care astazi a fost inaugurat oficial de Primarul orasului Frankfurt, Petra Roth. Cel mai avangardist pavilion expozitional din Europa poate fi gasit chiar la portile de acces ale centrului expozitional. Punctul de atractie al prezentarii BMW din cadrul editiei 2009 a salonului este un circuit în lungime de câteva sute de metri, unde vor fi prezentate premierele mondiale si flota BMW EfficientDynamics.
Thomas Muderlak, responsabil pentru prezentarea BMW Group la Salonul Auto de la Frankfurt IAA: „Participarea la un salon auto este importanta pentru noi ca instrument de comunicare directionat catre clienti, presa si vizitatorii târgului. Suntem încântati ca IAA 2009 ne ofera oportunitatea de a cladi ceva pe baza traditiei noastre pentru prezentari inovatoare la saloane auto si ca acum putem prezenta cele trei marci sub acelasi acoperis – o premiera importanta pentru BMW Group. Un punct de atractie pentru vizitatorii nostri va fi experienata pe care o vor oferi masinile noastre în miscare: pentru marca BMW, prezentarea noastra reflecta cu adevarat sloganul marcii, Placerea de a conduce”.
În 2003, 2005 si 2007, marca BMW s-a prezentat într-o cladire în stil cubist, în asa-numita Agora, în timp ce MINI si Rolls-Royce Motor Cars au fost gazduite în alte pavilioane expozitionale. Alaturarea celor trei marci va permite ca BMW Group sa organizeze diferite evenimente importante precum Conferinta prestigioasei publicatii germane “ZEIT”, unde BMW Group va avea ocazia de a pune bazele unor importante probleme sociale precum sustenabilitatea, dezvoltarea durabila sau folosirea de resurse regenerabile. De asemenea, Raportul 2009/2010 Sustainable Value Report va fi prezentat la conferinta de presa BMW Group din data de 15 septembrie. Sustenabilitatea este tema principala a conceptului oferit de standul expozitional BMW Group: de aceea compania aplica un sistem expozitional reutilizabil la saloane auto si târguri. Conceptul se bazeaza pe elemente structurale modulare si reutilizabile, care reduc volumul de material demolat si pe cel al pierderilor.
Între 15 si 27 septembrie 2009, copii cu vârsta cuprinsa între 3 si 13 ani pot descoperi fascinatia marcii în cadrul Junior Campus. Un atelier va explica celor cu vârsta cuprinsa între 7 si 13 ani, în mod interactiv, cum sa foloseasca resursele într-o maniera resposnabila. Alte programe dedicate celor mici vor trata teme precum siguranta rutiera si productia regenerabila.
Prezentarea BMW la salon: „Bucuria este BMW”
Conceptul de baza din spatele prezentei marcii BMW la IAA 2009 se axeaza pe Placerea de a conduce. Pentru prima data vizitatorii IAA pot experimenta designul automobilelor si emotia în miscare – gratie pretzentarii dinamice pe un circuit special. Flota BMW EfficientDynamics, prezenta în acest mode special, va fi o demonstratie impresionanta a fuziunii dintre placerea de a conduce si consumul redus. Gratie EfficientDynamics, BMW este capabil sa dovedeasca fara compromis ca cele doua idei nu se afla în antiteza: cu cea mai recenta generatie de modele, BMW Group a redus consumul flotei la nivel european cu mai bine de 25 de procente, în timp ce a îmbunatatit placerea celor aflati la volan. La momentul deschiderii IAA, BMW va fi livrat aproximativ 1,4 de automobile echipate cu pachetul de tehnologii BMW EfficientDynamics care a obtinut numeroase premii. Pe lânga prezentarea flotei EfficientDynamics, accentul va fi pus pe premierele mondiale ale modelelor hibrid BMW ActiveHybrid 7 si BMW ActiveHybrid X6, precum si pe premiera mondiala a gamelor BMW Seria 5 Gran Turismo si BMW X1. Vizitatorii se pot astepta si la alte surprize care vor fi communicate la o data ulterioara.
Standul MINI: „What a birthday! It’s MINI”
Pe 26 august, MINI va sarbatori cea de-a 50-a aniversare. Pentru a onora aceasta ocazie speciala, prezenta MINI în cadrul salonului se axeaza pe cei 50 de ani de istorie de succes MINI. Acest program se observa si în arhitectura standului: vizitatorii standului vor fi primiti cu sloganul la scara mare „What a birthday! It’s MINI”, care va fi afisat în diagonala la intrarea în standul cu o lungime de 35 de metri, o înaltime de sase metri si o adâncime de patru metri. Premierele mondiale MINI vor include editiile aniversare MINI 50 Camden si MINI 50 Mayfair, precum si alte inovatii surprinzatoare din partea marcii. Un alt punct de interes la standul MINI din cadrul IAA 2009 este conceptul MINIMALISM – un pachet de masuri dezvoltat pentru optimizarea consumului de combustibil si pentru reducerea emisiilor, care va fi prezentat într-o suprafata futurista prin experiente interesante.
Prezenta Rolls-Royce în cadrul IAA
Punctul de atractie al prezentei Rolls-Royce în cadrul salonului este premiera mondiala a modelului Rolls-Royce Ghost. Standul în sine a fost conceput ca o cladire deschisa cu acoperis transparent, în care Rolls-Royce prezinta nu numai Ghost, ci si gama Phantom, cu Phantom Extended Wheelbase (ampatament marit), Drophead Coupé si Phantom Coupé.