top banci online straine

A cincea editie a Concursului de Design Peugeot 2008

img
Home / Stiri si noutati auto / A cincea editie a Concursului de Design Peugeot 2008

Imagineaza-ti autovehiculul Peugeot in metropolele viitorului Aflat la a cincea editie, Concursul de Design Peugeot capata noi dimensiuni. O tema pentru orasul viitorului. Tinerii designeri sunt invitati sa-si imagineze viitorul autovehicul Peugeot rulând pe strazile metropolelor viitoare. Acest concept car va fi conceput pentru a strabate centrul marilor complexe urbane ale viitorului, exprimând valorile importante ale secolului 21. Proiectele, pastrând specificul stilistic Peugeot, trebuie sa tina cont de urmatoarele principii: protectia mediului inconjurator, armonia sociala, mobilitatea interactiva si consumul redus de carburant. Lansarea oficiala a acestei editii va avea loc pentru prima data in afara Europei, cu ocazia Salonului Auto de la Pékin de anul acesta. Mai mult decât atât, macheta proiectului câstigator va fi prezentata si in China, în cadrul Salonului Auto de la Shanghai din primavara anului 2009. Calendarul competitiei Faza I: Creatie Lansare Concurs : 20 aprilie 2008 in cadrul Salonului Auto de la Pékin. In perioada 30 mai-20 iulie 2008 proiectele vor fi înregistrate pe site-ul www.peugeot.com, sectiunea Design. Faza II : Selectie In perioada 25 – 31 iulie 2008, juriul selecteaza cele treizeci de proiecte ce vor fi supuse votului pe internet si votului presei. Din 15 august, timp de 1 luna, se vor desemna prin vot cele zece proiecte finaliste. Din 16 septembrie 2008 cele zece concepte finaliste vor fi afisate online. Faza III : Anuntarea rezultatelor In data de 2 octombrie, in cadrul Salonului Auto de la Paris va fi anuntat numele câstigatorului, iar Dl. Jean-Philippe Collin – Director General Automobiles Peugeot va decerna trofeul « La Griffe » autorului proiectului câstigator. Faza IV : Etapa de constructie In perioada octombrie 2008 – martie 2009 se va realiza macheta proiectului câstigator la scara 1:1. Faza V : Etapa de prezentare În cadrul Salonului Auto de la Shanghai din aprilie 2009 va fi prezentata publicului macheta proiectului câstigator. Din dorinta de a promova tinerele talente, Peugeot va creste valoarea premiilor concursului. Câstigatorul, al carui proiect va fi prezentat la scara 1 :1, va primi un cec de 10 000 euro, o consola de joc Xbox 360° si va avea sansa sa-si vada proiectul produs la scara 1/43 de catre Norev. Celelalte 29 de proiecte vor fi premiate la fel ca în editiile precedente. Pe întreaga durata a competitiei va fi rezervat un spatiu special dedicat Concursului de Design în Insula Peugeot din Second Life. Va fi creat un spatiu special pentru un schimb interactiv de pareri între avatari si designerii de la Peugeot dar si între participantii la concurs. Un concurs virtual va fi de asemenea organizat în Insula Peugeot, cu un premiu de 100 000 Linden Dolari (moneda virtuala Second Life). Inca de la prima editie din anul 2000, Concursul de Design Peugeot a contribuit la realizarea a mai mult de 12 600 proiecte, prezentate de 9 300 de tineri designeri, dovada a interesului manifestat de acestia pentru Peugeot si pentru design-ul de automobile. Concursul a generat un interes crescut în rândul tinerilor designeri. Mai mult, media de vârsta a scazut la 22 de ani, comparativ cu cea de 28 de ani din 2000. Alaturi de cresterea inregistrata de Peugeot, audienta acestui concurs de design a crescut considerabil în afara Europei: în anul 2007 au fost reprezentate 113 tari, fata de cele 80 de tari participante la primul concurs. Concursul este sponsorizat de doi parteneri internationali Peugeot : Xbox 360° si Norev. Componenta juriului si criteriile de selectie Juriul este alcatuit din reprezentanti Peugeot, si în mod special de persoane angajate la Centrul de Stil, din reprezentantii companiei Xbox, dar si din jurnalisti si navigatori pe internet ce sunt invitati sa voteze online pe site-ul www.peugeot.com. Selectia se va face tinându-se cont de originalitatea proiectului, calitatea prezentarii (imagini, animatii), explicarea conceptului si, mai presus de toate, respectarea temei concursului.

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *