top banci online straine

A 50-a victorie BMW in DTM la revenirea dupa 20 de ani

img
Home / Stiri si noutati auto / A 50-a victorie BMW in DTM la revenirea dupa 20 de ani

A 50-a victorie BMW in DTM la revenirea dupa 20 de aniDupa numai doua curse desfasurate în sezonul de revenire, BMW se afla pe cea mai înalta pozitie a podiumului în DTM: la 19 ani, sase luni si 25 de zile de la ultima victorie, Bruno Spengler (Canada), aflat la comenzile BMW Bank M3 DTM #7, a trecut primul linia de sosire a cursei de la Lausitzring (Germania). Într-o cursa deosebit de palpitanta, Spengler a rezistat atacurilor declansate de Gary Paffett (Marea Britanie, Mercedes), care a încheiat pe locul al doilea. Augusto Farfus (Brazilia) a încheiat pe pozitia a treia, pilotul masinii Castrol EDGE BMW M3 DTM #16 completând un rezultat fantastic pentru BMW.Spengler a calcat pe urmele lui Roberto Ravaglia (Italia), cel care, la 11 octombrie 1992 – la Hockenheim (Germania) -, a reusit cea de-a 49-a victorie a marcii germane în DTM. Atunci, BMW Team Schnitzer, condusa de directorul Charly Lamm, a fost responsabila pentru pregatirea modelului BMW M3. Dupa aproape 20 de ani, echipa din Freilassing (Germania) a scris o noua pagina din istoria participarii BMW în DTM, reusind succesul cu numarul 50 si cel dintâi triumf pentru constructorul bavarez de la revenirea acestuia în campionat. Victoria reprezinta si un punct de reper în cariera lui Spengler: canadianul în vârsta de 28 de ani a obtinut al zecelea succes personal în DTM, eveniment petrecut pe circuitul în lungime de 3,478 kilometri de la Lausitzring. Prima izbânda din cariera lui Spengler a fost obtinuta la Norisring (Germania), la 23 iulie 2006.Campionul en-titre din DTM, Martin Tomczyk (Germania, BMW M Performance Parts M3 DTM #1) a încheiat cursa pe locul al saptelea si a marcat sase puncte pentru BMW Team RMG. Coechipierul sau, Joey Hand (SUA, SAMSUNG BMW M3 DTM #2), a trecut linia de sosire pe locul al 14-lea. Andy Priaulx (Marea Britanie, Crowne Plaza Hotels BMW M3 DTM #15) si Dirk Werner (Germania, EPOSTBRIEF BMW M3 DTM #8) au ocupat locurile al 17-lea, respectiv al 19-lea. De-a lungul întregului week-end, competitia de la Lausitzring a fost urmarita de 72.000 de fani ai motorsportului.Înca din primul tur, pilotii BMW Spengler si Farfus au fost implicati în dueluri atractive cu doi dintre adversarii de la Mercedes, Gary Paffett si Jamie Green (Marea Britanie). Spengler si-a aparat pozitia de lider la start si apoi s-a mentinut în fruntea plutonului pâna la sosire, multumita în principal muncii excelente depusa de mecanicii BMW Team Schnitzer în timpul celor doua pit stopuri. Chiar daca Farfus a fost depasit de Paffett în primul tur, brazilianul a rezistat cu brio presiunii la care a fost supus de Green în fiecare tur. Recompensa a constat în prima sa clasare pe podium în DTM.Jens Marquardt (director BMW Motorsport):”Acesta este un moment cu totul special – care a depasit chiar si cele mai optimiste vise ale noastre. Victoria magnifica a lui Bruno Spengler este cireasa de pe tort la finalul unei saptamâni incredibile. Întâi a fost revenirea impresionanta de la Hockenheim, apoi a urmat primul pole position si acum – în doar a doua cursa – prima victorie pentru BMW din noua era DTM. Toate acestea sunt realizari fantastice, este absolut incredibil. Bruno a avut o evolutie remarcabila si a profitat din plin de pole position. A scris un nou capitol important la povestea de succes pe care BMW o are în motorsport. În anul celei de-a 40-a aniversari BMW M, am dus numarul victoriilor obtinute de BMW M3 în DTM la 41. Acest lucru ma face extrem de mândru, mai ales când îmi amintesc munca asidua depusa de toti cei din echipa de-a lungul ultimelor saptamâni si luni. Cu toate acestea, trebuie sa fim realisti în privinta viitorului, pentru ca nimic nu va fi oferit gratuit. Pâna acum am avut parte de un start de sezon aproape perfect la revenirea în DTM. Cu toate acestea, mai avem de parcurs multe curse, pe circuite unde nu am facut nici macar un kilometru în teste. În plus, batalia în DTM 2012 este atât de strânsa încât plutonul este bulversat la fiecare runda. Aceasta înseamna ca forma si tendinta se pot schimba rapid. Vrem sa ne aflam în situatia de a obtine rezultate bune de fiecare data când se va ivi o ocazie. Asa au stat lucrurile si astazi si am profitat la maximum de sansa primita.”

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *