4 piloti din Citroen RACING TROPHY ROMANIA la Raliul ARADULUI

img
Home / Stiri si noutati auto / 4 piloti din Citroen RACING TROPHY ROMANIA la Raliul ARADULUI

 
 
 
 
La startul Raliului Aradului, desfasurat la sfarsitul saptamanii trecute, au fost prezenti si pilotii inscrisi in Citroën Racing Trophy Romania. Aceasta este a doua etapa inclusa in programul lansat de Citroën Romania si care se va derula inclusiv in sezoanele urmatoare din Campionatul National de Raliuri.
Citroën Racing Trophy a fost lansat mai intai in Franta, apoi in Marea Britanie, Polonia si Portugalia. In prezent sunt 8 tari europene in care se desfasoara acest trofeu, inclusiv Romania, iar din 2010 acest program se va derula in 12 tari. La Raliul Aradului, o etapa inclusa in premiera in Campionatul National de Raliuri, au participat si pilotii inscrisi in Citroën Racing Trophy Romania. La cea de-a doua etapa din Citroën Racing Trophy Romania s-au inscris Daniel Ungur, Nistor Duval, Alex Filip si Vlad Cosma, noul campion al Cupei Dacia, primii doi cu modelul Citroën C2 R2 Max, iar Alex Filip si Vlad Cosma cu modelul Citroën C2 R2.
Echipajul Daniel Ungur/Tony Avram a inceput excelent raliul si dupa super speciala programata pe circuitul de karting din Arad s-a instalat pe prima pozitie in clasamentul general al grupei A. Dani Ungur a inceput ziua a doua mai prudent si a pierdut peste 25 de secunde pe prima bucla. Pe ultimele patru probe ale raliului, Dani Ungur a marit ritmul si cu exceptia penultimei speciale, cand a facut pana, a reusit sa termine de fiecare data cu cel mai bun timp al grupei. Profitiand si de penalizarea de 30 de secunde primita de Alex Filip, Dani Ungur si Tony Avram au terminat pe locul 2 in clasamentul general al grupei A, aceasta fiind prima prezenta pe podium a lui Dani Ungur la aceasta grupa. „Sunt foarte fericit pentru acest rezultat mai ales ca ne-am clasat cel mai bine intre masinile Citroën. A fost a doua etapa pentru mine in cadrul Citroën Racing Trophy Romania, o etapa mult mai buna decat prima, chiar daca nu am scapat de pene nici acum. Sunt bucuros sa concurez in aceasta competitie, asa cum am mai spus,
cred ca asta poate fi o poarta pentru participari internationale, fara a cheltui bugete impresionante. Este generoasa si ideea premierii in bani a pilotilor Citroën care puncteaza la grupa A si cred ca vor fi din ce in ce mai multi care vor opta sa alerge in cadrul Citroën Racing Trophy Romania. Am inceput sa ne obisnuim cu masina, care, iata, si-a dovedit fiabilitatea pe un traseu destul de dificil, cele doua probe aratand destul de rau la ultima trecere. Nu am avut nicio problema tehnica, cauciucurile BF Goodrich ne-au oferit o aderenta excelenta care ne-a dat incredere si cred ca, daca nu am fi avut parte de pana de pe PS 6 si nu ar fi fost incidentul de pe PS3, puteam urca pe prima treapta a podiumului grupei A”, a spus Dani Ungur care a adunat 3.000 Euro la Raliul Aradului din fondul de premiere al Citroën Racing Trophy Romania.
Alex Filip si Bogdan Iancu, cel mai bine clasat echipaj din Citroën Racing Trophy Romania la Raliul Tara Barsei, a facut o greseala pe super speciala si la finalul primei zile se afla la 5 secunde in spatele liderului grupei. Ziua a doua, cu exceptia primei speciale unde a obtinut cel mai bun timp si a trecut pe prima pozitie la grupa A, a fost marcata de mici probleme tehnice care in final au retrogradat echipajul cu numarul 79 pe pozitia a treia. „Am avut un parcurs bun pana in momentul in care au aparut cateva mici probleme care ne-au fortat sa incetinim ritmul. Sunt bucuros ca pot invinge pe probele speciale C2 R2 Max-ul si imi doresc sa pot pilota si eu unul cat mai curand. Locul 3 obtinut in Citroën Racing Trophy Romania ne ajuta din punct de vedere financiar si, acum ca ne luptam pentru titlul grupei A, se cere si o victorie. Abia astept Raliul Argesului la care vom merge, se pare, cu o masina noua”, a spus Alex Filip, care a fost recompensat cu suma de 1.250 Euro pentru evolutia sa din Raliul Aradului.
Pentru celelalte doua echipaje inscrise in Citroën Racing Trophy Romania, Nistor Duval/Raoul Papp si Vlad Cosma/Florin Dorca, Raliul Aradului s-a terminat prematur.
Nistor Duval a avut o evolutie buna pana cand a fost nevoit sa abandoneze, dupa prima bucla din ziua a doua, cu probleme la alternatorul masini sale.
Vlad Cosma, noul campion al Cupei Dacia si al juniorilor in 2009, a luat startul pentru prima oara la grupa A in Campionatul National de Raliuri cu o masina Citroën C2 R2. Dupa rezultatul excelent din Bulgaria, la volanul aceleiasi masini, Vlad Cosma spera sa termine pe podium Raliul Aradului. „Am inceput cu dreptul Raliul Aradului si ne intelegeam din ce in ce mai bine cu masina, dar la aproximativ noua kilometri dupa startul pe PS 5, pe o linie dreapta, cand am vrut sa schimb treapta de viteza, am ramas cu schimbatorul in mana. Am reusit cumva sa schimb in treapta a treia, dar urmatoarele viraje nu am mai fost 100% concentrat pe dictarea lui Florin pentru ca ma gandeam cum sa ajung cu masina in parcul de service sau daca as putea remedia cumva problema pe proba. Pe interiorul unui viraj, am agatat un cap de pod cu roata dreapta fata si am rupt bieleta de directie. E pacat, am avut pana atunci o evolutie foarte buna, eram la bataie pentru podiumul grupei A, aveam un ritm foarte bun si cred ca puteam face un rezultat frumos. Insa acestea sunt raliurile, orice pilot abandoneaza din cand in cand, sa vedem, poate la Campulung o sa ne descurcam mai bine”, a spus Vlad Cosma.
Raliul Argesului, ultima etapa din Campionatul National de Raliuri, etapa la care pot lua startul si pilotii inscrisi in Citroën Racing Trophy Romania, este programat in perioada 30 octombrie – 01 noiembrie 2009.
 
 
 

    Aboneaza-te la Newsletter

    Nume (necesar)

    Email (necesar)

    Leave a Comment

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *