2010 a fost un an record in Europa pentru Chevrolet
2010 a fost un an record in Europa pentru Chevrolet• Cea mai mare cota de piata de pâna acum, de 2,5 procente • Cea mai mare cota trimestriala de pâna acum, de 2,7 procente• Cea mai mare cota din luna decembrie de pâna acum, de 3,0 procente• Se estimeaza alte cresteri în 2011, anul aniversarii centenaruluiZurich. Chevrolet a vândut 477.194* de autovehicule în 2010, ceea ce reprezinta o îmbunatatire a volumului cu 12,0 procente fata de anul 2009 si locul al doilea în topul vânzarilor din toate timpurile în Europa pentru marca americana**. Cota de piata în Europa a marcii Chevrolet a atins valori record de 2,5 procente. Anul 2010 s-a încheiat cu valori record pentru cota de piata în ceea ce priveste trimestrul al patrulea (2,7 procente) si luna decembrie (3,0 procente). De-a lungul anului, cota de piata a crescut în 21 de tari din Europa. În 2010, Chevrolet a înregistrat noi recorduri în ceea ce priveste cota de piata în unsprezece tari europene, patru dintre acestea în Europa de Vest (Austria, Danemarca, Portugalia, Spania) si sapte în Europa Centrala si de Est (Bosnia, Bulgaria, Croatia, România, Slovenia, Turcia, Uzbekistan). În Rusia, Chevrolet si-a aparat pozitia de prima marca externa cu o cota de piata de 5,9 procente. „Rezultatele noastre bune au creat ambianta perfecta pentru 2011, anul aniversarii centenarului,” a declarat Wayne Brannon, Presedinte si Director Executiv al Chevrolet Europe. „Cu sapte noi modele care vor fi lansate în acest an, avem o ocazie exceptionala de a ridica marca Chevrolet la urmatorul nivel în Europa.” Clientilor Chevrolet din Europa le sunt pregatite noul MPV pentru familie, Orlando, ultima generatie a SUV-ului Captiva, nou-noutul Aveo (sedan cu patru usi si hatchback cu cinci usi) si versiunea hatchback cu cinci usi a modelului compact Cruze. Gama va fi extinsa prin Corvette Grand Sport si versiunile coupe si decapotabila ale noului Camaro, modelul emblematic, care se afla de luni de zile în topul american al masinilor sport. La sfârsitul anului, în showroomurile europene va aparea Volt, autovehiculul electric cu autonomie extinsa, câstigator a numeroase premii. „Pâna în prezent, gama noastra de modele a acoperit mai putin de 30 de procente din piata europeana,” explica Brannon. „Cu cele sapte „masini aniversare” si mai multe motoare noi diesel si pe benzina, vom fi prezenti în peste jumatate din segmentele de pe piata.” Modelul cel mai bine vândut în Europa în 2010 a fost Spark, autovehiculul mini. Lansat la începutul anului, Spark a avansat rapid pâna pe pozitia a 4-a în segmentul autovehiculelor mini din Europa, detinând o cota de peste 7 procente din segmentul respectiv.